21 Ekim 2008 Salı

Vejetaryen Dönerci Vöner


Burrito lardan bahsederken, patlıcan döneri falan diye yumurtlamış, nasıl şaşıracağımdan falan bahsetmiştim. Daha yayınlar yayınlamaz Berlin den kendini Kebab meister diye tanıtan birinden mail aldım. Berlinin mutena olmayan semtlerinden Friederichshain da 56 Boxhagener şitirasse de mukim yer vejetaryen döner yapıyormuş. Kebab meister kendisininde döner işinde olduğunu ama bunun adeta mesleğine hakaret olduğunu yazıp eklemiş, "patlıcan yok ama pırasa, havuç ve japon işi suni birşeyden yapıldığını yazmışlar sitelerinde" diyor ve ekliyor "tabii ki tatmadım manyakmıyım ben". Siteye bende girip baktım ve anlaşılan kebab Alman hippi kültürüne bile öyle kazınmış ki , bu zıpırlık oradan dünyaya yayılırsa bizde burritolandık diyebiliriz.http://www.voener.de/index.html

Hiç yorum yok: